Total Pageviews

Sunday 11 September 2016



Related image

Sorry if i got jelous sometimes
If you can feel what I fell
You might be understand me

But its okay
I know I need to understand you
What you do
Where you go


Ehhh mesti korang tak faham apa aku merapu tu kan???
Hehehe

Actually aku nak tanya korang.
Pernah tak tiba rasa cemburu korang tu melebih-lebih???
Kira macam overdos la kalau makan ubat kan.
Maybe kita as a woman boleh control perasaan cemburu tu.
But how???
Normally perempuan ni susah sikit kan nak kawal emosi.
Aku tau sebab aku pun macam tu. Hahaha 😂😂😂

Dont weird about this. This is normal thing.

To Sayang,

Sometimes saya bising, saya membebel bukan sebab saya marah awak,
tapi sebab saya sayang kan awak and saya tak nak perkara lama berulang balik
Sebab benda tu sangat-sangat menyakitkan
Dan saya x sanggup nak lalui perkara tu untuk kali ke dua.

Okay bukan nak cakap yang sedih-sedih pun.
Cuma nak share sikit isu cemburu ni.
Sebab cemburu ni kalau dah terlebih mungkin akan rosakkan satu hubungan tu
So, remember!!!
Kalau nak cemburu biar bertempat dan pasangan kena saling memahami
Jangan sorang je yang kena faham but must understanding each other

Ok bye!





Terima kasih, nanti singgah baca entry lagi ;)

No comments:

Post a Comment

Catat Komen Korunk Kat Sini