Total Pageviews

Monday 23 May 2016

Related image

Semua orang ada impian
Ada cita-cita
Sama jugak macam aku
Aku ada impian

Impian aku tetap sama macam dulu
Aku nak bina mahligai dengan insan yang sayangkan aku
Aku nak hidup bahagia dengan dia
Dan aku nak habiskan seluruh hidup aku dengan dia

Semoga dia dapat jadi pembimbing aku menuju jalan Allah
Semoga dia dapat menjaga aku sebaiknya
Semoga Allah berkati hubungan aku dengannya

InshaAllah aku akan terus sayangkan dia sampai nafas aku yang terakhir
Semoga aku dapat menjadi isteri yang baik untuk dia
Semoga dia dapat menerima aku seadanya

Sayang,
Tak ada apa yang saya mampu beri selain kasih dan sayang yang ikhlas untuk awak
Saya harap kasih sayang awak pada saya takkan pernah kurang
Semoga dapat jadi suami yang baik untuk saya dan ayah yang baik untuk bakal anak-anak kita

Love me Love you



Terima kasih, nanti singgah baca entry lagi ;)

No comments:

Post a Comment

Catat Komen Korunk Kat Sini