Total Pageviews

Saturday 19 March 2016


Related image

Disebabkan aku bertunang dengan orang yang sama seksyen dengan aku
Seminggu lepas aku bertunang aku diarahkan untuk bertukar ke seksyen lain
Before this aku under seksyen HRAD
So now aku transfer ke Seksyen Akaun

Ehh!!! Sakit kepala jugak la kerja sekarang
Mata kat pc je
Tak sempat nak jeling En Tunang πŸ˜„

By the way, i'm very grateful sebab aku dah free dari bos yang very clumsy
Lebih senang nak bagi tau korang
Bos yang kurang profesional
Mungkin suka bertindak ikut emosi

But Im still feel sadness
Sebab aku dah jauh dari diorang ni semua
They are my lovely sisters at the office
Their very sporting and supportive

Tapi nak buat macam mana lagi
This is the way that I has choosen
So I need to accept everything

To my Fiance
I hope our starting of life will going smooth and good
I love you so muchπŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“



Introduce my lovely sisters


Ohh, ini Encik Tunang yang selalu serious
Rokok kat tepi telinga je sebab lighter hilang
Hehe

Terima kasih, nanti singgah baca entry lagi ;)

No comments:

Post a Comment

Catat Komen Korunk Kat Sini