Total Pageviews

Tuesday 8 August 2017



Walau banyak mana sekalipun kebaikan yang kita buat
Tapi disebabkan hanya satu kesalahan
Semua kebaikan tu orang akan lupa

Tak mudah nak buat sesuatu dari hati yang ikhlas
Kau tahu?
Tapi kau ungkit semua perkara
Itu kau cakap kau ikhlas?
Itu ke erti sahabat?

Susah kalau jadi manusia yang tak boleh nak terima takdir
Susah kalau dalam fikiran tu asyik fikir perkara negatif
Susah kalau hidup tak boleh nak faham masalah orang lain

Macam kau cakap
Hidup ni umpama roda
Mungkin kau doakan aku akan terima balasan atas apa yang aku buat dekat kau
Tapi kau terfikir tak satu hari nanti perkara yang sama boleh jadi dekat kau

Hidup dalam kepompong suami??
Kau pun akan rasa hidup dalam kepompong suami kau
Tapi aku tak tau la kalau kau jenis yang takkan dengar satu pun cakap suami kau
Mungkin kau tak kan rasa macam mana rasa hidup dalam kepompong suami

Anyway, apa pun yang kau cakap pasal aku
Apa pun yang kau fikir pasal aku
Aku tetap doakan kau bahagia dengan suami kau
Semoga kau boleh jadi isteri yang baik dan ibu yang baik untuk anak-anak kau


-THE END-

Terima kasih, nanti singgah baca entry lagi ;)

No comments:

Post a Comment

Catat Komen Korunk Kat Sini