Total Pageviews

Wednesday 2 August 2017



Alhamdulillah. I'm a mommy to be now.

First trimester : I'ts a hard time for me. Patutlah kita tak boleh derhaka dengan ibu. Sekarang aku dah rasa macam mana susah nak jadi ibu. Saat yang paling sukar untuk aku lalui. Allah dan suami je yang tau macam mana keadaan aku. I can't eat anything. Setiap kali makan akan muntah. Sampai rasa dah tak ada energy langsung dalam badan. At last husband bawak aku pergi hospital. Aku admit 3 hari. Dekat hospital seronok. Sebab boleh makan semua benda. Rasa bahagia dan bersyukur sangat dengan Allah sebab bagi nikmat macam tu. Alhamdulillah sekarang kandungan dah 3 bulan 2 minggu. Aku dah habis lalui saat yang paling sukar tu dan aku harap Allah akan terus bagi aku kesihatan yang baik dan kekuatan untuk aku jaga kandungan aku dengan baik.

Related image


-THE END-

Terima kasih, nanti singgah baca entry lagi ;)

No comments:

Post a Comment

Catat Komen Korunk Kat Sini