Total Pageviews

Thursday 24 December 2015


Related image


Terima kasih atas pertemuan ini Ya Allah
Mereka adalah anugerah dari Mu

Today is the day. The right time to remind our memory

Firstly, aku sure korang mesti ingat first day kita jumpa time lapor diri
Tapi aku tak nak story pasal tu dulu. Aku ingat lagi mula-mula nak interview.

Aku nampak Mok aka Ila tapi lagi selesa panggil Mok. 
Bawak satu kerabat nak interview. "Eh kau, bawak ramai-ramai ingat boleh lepas ke interview tu". Dalam hati je la. Sebab aku sorang-sorang je kot. Hehehe

Kak Fadh, aku jumpa dia masa dalam Dewan Bunga Raya. Dia duduk sebelah aku. Aku macam biasa la, buat hal sendiri. Tapi dia sibuk tanya aku itu ini. "Kau gelabah semacam kenapa?' Masih dalam hati. Layankan aje lah apa dia tanya. Banyak tanya satu hal. Menyembang dengan kawan sati kampung punya la kuat. Urghhhhh! Rimas. Hahaha

Aku dapat rasa kalau diorang baca ni mungkin 3 hari 3 malam tak stop kena maki.

Berbalik kepada cerita asal. Dengan takdir Allah kami dipertemukan dalam satu District. Cuma department je lain-lain. And start from that day we are friends sampai la Kak Fadh kene pindah duduk kat ofis tempat jin bertendang. Tinggal kami berdua je. But we are still contact. Group whatsapp masih memekak dengan cerita entah apa-apa diorang. Heee...

Dan aku terpisah pulak dengan Mok. Mok kena transfer ke Kaunter. Sejak tu kami dah jarang jumpa. Okay! Of course were miss each other.

At last, hari ni kami berjaya jumpa. Dinner together. Rindu nak tengok mok makan banyak. Rindu nak tengok kegelabahan Kak Fadh. Terima kasih untuk hari ni kawan. Semoga ikatan ini kekal hingga Syurga Allah. Walau jauh mana pun kita semua, aku harap kita takkan putuskam ikatan persahabatan kita ni. Biar kita simpul sampai mati.


Let's picture stroy everything






SITI NURFADHILLAH SELAMAT aka Kak Fadh
NUR AMIRAH SUHAIMI aka Miera
NURUL ADILAH SABERI aka Mok



Terima kasih, nanti singgah baca entry lagi ;)

No comments:

Post a Comment

Catat Komen Korunk Kat Sini